tirsdag den 24. august 2010

24/8 2010 - en festdag i kuling!

Den stod egentlig på arbejde, men så var det, at jeg kom til at tænke på, at jeg sidste efterår havde alle mine fiskeørne i nærmest elendigt vejr - og gerne i kuling fra vest. Derfor måtte jeg lige kigge ud i haven mellem to saftige byger. Og hovsa, der kom da en hvepsevåge i lavt kryb ude over 13'eren, og da jeg lige ville checke to minutter senere, var der sgisme en fiskeørn i samme spor. Hurra.

Resten af dagen stod på Mols og det sædvanlige slæng af vortebidere, store grønne løvgræshopper, markfirben, markskarnbasser, kantet kohvede og venner. Tja, Mols er altså også god, og nu må vi se, hvad Øer-turen i morgen eftermiddag kan kaste af sig. En kjove, måske?


Trækkende fiskeørn ude i 13'er-sporet. Nørre Snede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar